Handboek AI voor marketing en groei

Handboek AI voor marketing en groei

Marketing in het tijdperk van kunstmatige intelligentie

Uitvoering
Boek, paperback, zwart-wit, 312 pagina's
ISBN
9789463563178
Gepubliceerd
2023
Serie
€ 39,99

“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!”

Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.

  • Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai
  • Focus op “wat” en “hoe”, kortom een praktijkgericht boek
  • AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.
  • Er is geen aanvullende informatie beschikbaar
Wis filter
  • Patrick Petersen

    Auteur spreker ondernemer en docent Patrick Petersen RDM MA MSc studeerde af op diverse eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties zoals Heijmans Hästens Somfy smart home Trendhopper holding T-Mobile Nederland...
    Petersen P