Handboek Google Adwords

Handboek Google Adwords

Uitvoering
Boek, 128 pagina's
ISBN
9789059407633
Gepubliceerd
2014
Serie
€ 24,95
niet meer leverbaar

De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert, moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek maken u wegwijs in het grote online speelveld. Zij loodsen u door de verschillende functies en mogelijkheden van Google AdWords. Tot de behandelde onderwerpen behoren:

  • Starten met Google AdWords.
  • Zoekwoorden onderzoeken.
  • Een campagne maken.
  • Kwaliteitsscore optimaliseren.
  • Prestaties van advertenties meten.
  • Rapporten opstellen, downloaden en aanpassen.
  • Remarketing opzetten.
  • Adverteren met video’s
Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Marc Castricum

    Marc Castricum (1964) helpt mensen nieuwe media succesvol te gebruiken. Na een succesvolle carrière als zelfstandig ondernemer heeft hij 6 jaar geleden de overstap gemaakt naar een niche: direct toepasbare kennis van nieuwe media. Kenmerkend voor zijn...
    Castricum C
  • Mitchell de Vries

    Mitchell de Vries is een gedreven marketeer met een passie voor onlinemarketing. Hij werkt als SEA (Search Engine Advertising) consultant voor Traffic-Builders. Hij houdt zich bezig met het optimaliseren van verschillende AdWords-accounts en heeft veel...
    Vries V